23 d’agost del 2008

Un Delorian que vola!!

Despres de Boston vam anar a parar a Montreal, previ pas per la frontera entre Canada i USA. Per sort els canadencs no son tant tocapilotes com els seus veins i et deixen passar despres de mirar-se durant 5 segons el passaport. Aquest cop el trajecte va ser una mica mes llarg, d'uns 500 km cap al nord, pero com que vam fer nit entre-mig tampoc no es va fer molt pesat.



Montreal no impressiona massa en si despres d'haver estat a NYC i a Boston... pero si que te una serie de coses que el fan particular.

Primer es que com que fa molt de fred a l'hivern, la ciutat te molts edificis connectats per tunels subterranis per tal de que la gent no hagi de sortir al carrer. Alguns d'aquests tunels estan super ben decorats o amb tendes i tot. For$a curios la veritat :D



L'altra cosa que em va agradar de la ciutat es la zona olimpica. Van fer les olimpiades del 1976 i la zona olimpica val molt la pena. Em sap greu dir-ho, pero em sembla bastant mes original l'estadi i tota l'anella olimpica seva que no pas la de Barcelona. Les piscines, pista principal i velodrom esta tot ajuntat en una especie rara de complexe amb una torre molt espectacular (i aixo que es 16 anys anterior a Barcelona). Es pot pujar a d'alt de la torre per tal de disfrutar de les vistes de la ciutat (cosa que vam fer).



Com a dada curiosa, vam veure a la ciutat (i jo per primera vegada a la meva vida) un delorian. No fa falta dir la frase "Un delorian que vuela!?" de regreso al futuro :D



Com a nota final, al motel que vam dormir a la nit despres de visitar Montreal, l'Ivonne i el Dani es van trobar una serp d'uns 30 cms al lavabo de la seva habitacio :D L'Uri es va oferir a ajudar-los, pero jo que soc un cagat no vaig sortir de l'habitacio jeje Al final, van poder treure la serp :P

1 comentari:

Anònim ha dit...

Piensa McFly, piensa!