15 d’agost del 2008

Operacio abortada

La idea del 4rt dia era anar a Washington en tren i passar el dia alla. Aixi que ens vam aixecar ben d'hora per agafar el tren de les 8, pero a l'arribar a la taquilla ens vam trobar amb "l'agradable" sorpresa de que cada bitllet (anada i tornada) eren 200$, aixi que ens ho vam repensar i deixar la decissio de si pagar tants diners o no per un altre moment. Operacio abortada!!

Aprofitant que era molt d'hora, vam anar cap a l'estatua de la llibertat i evitar aixi les llargues cues que es formen mes tard. I realment ens va sortir a compte, ja que no hi havia quasi ningu :D

Personalment crec que l'estatua de la llibertat es un gran producte de marketing. Perque l'estatua en si no es ni especialment bonica, ni especialment gran, pero si que val pasta anar-hi... Aixi que es el tipic lloc on tots els turistes van, pero realment no t'aporta res a part de la tipica foto de guiri que et fas.



El que si que esta be es que t'ofereix unes vistes diferents del sud de Manhattan.



M'he descuidat de dir que l'estatua esta en una petita illa al sud de Manhattan! Aixi que nomes hi pots anar amb barco.

En acabat vam agafar el metro per anar a dinar al Central Park. Vam comprar unes amanides i ens vam estirar a la gespa per disfrutar del sol que feia i descansar una mica ja que ens haviem aixecat ben d'hora i dormit poques hores. Jo per variar em vaig sobar a l'acabar de dinar, aixi que vaig poder roncar una mica per agafar forces!



Un cop haviem recuperat les forces vam anar cap al Metropolitan, el tercer i ultim museu important d'art que visitavem. Aquest em va agradar molt (a diferencia del Gugguenheim), pero el problema que te es que hi ha massa cosa i t'acabes perdent entre tanta obra i tantes sales. Hi havia Van Goghs, Monets, Picassos, Dalis, Warhols, ... El que em va agradar mes es el seguent, un quadre molt gran pero ben curios :D



Despres de tant museu vam acabar ben cansats, i la veritat es que ja comencen a pesar les cames despres de tantes hores de turisme i poc descan$, aixi que vam agafar els bartuls i vam anar cap al pis, on vam fer el sopar i despres de xerrar una mica per decidir que fariem, tots vam anar a dormir.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno, veig que ja has començat les vacances! Ens hem llegit com 8 entrades seguides de cop o més xD.

Jo estic aquí passant el finde amb la Mati, que acaba de tornar de Tanger i marxarà dimarts a França. Entre setmana, quan no curro, estic acondicionant el pis. Molta feina i molta pasta! A veure si quan tornis el passes a veure i a ajudar-me amb la mudança xD

Bé, ja ens ensenyaràs a jugar a softball!

Records i un petó de part de la Mati!

Guillem ha dit...

Uoo!! Ja m'ensenyaras el pis quan arribi :D