12 d’agost del 2008

Cap de setmana musical

Aquest finde ha sigut molt musical. El dissabte vaig anar a San Francisco a un concert de musica rock de 3 grups diferents. El concert va estar molt be, ja que dos dels tres grups tenen can$ons que se senten per la radio. Lo curios del raro es que tot i que el concert va durar com 3 hores, nomes valia 7 dollars. Vam estar fent calculs per veure quan deurien guanyar els propietaris del bar i els grups i la veritat es que no ens sortien els numeros ja que nomes hi havia com 200 persones (el concert era en una especie de bar bastant gran).

La nit la vaig passar dormint a un sofa a casa el Rob, i com ja us podeu imaginar, molt be no vaig dormir :D Despres de fer una mica el mandros per SF, vaig baixar cap a San Clara per anar a l'opera...

Se que sona raro, pero hi vaig anar :D I la veritat es que no va estar malament del tot. L'opera era "L'abduccio des del Seraglio". El que em va agradar es que tenien una pantalla gran adalt de l'escenari amb la traduccio del que cantaven (que era en alemany) i la veritat es que ho feia tot molt mes facil. No puc valorar que tal cantaven, ja que no en tinc ni idea :D

I una cosa, si treus totes les repeticions i lo que tarden en cantar una frase, l'opera (d'unes 3 hores) es pot fer en 5 minuts :D