12 d’agost del 2008

De vacances

Despres d'unes 10 setmanes treballant per USA, per fi ja he comen$at les vacances. El dijous i divendres vaig estar treballant per Portland i fent diverses activitats.

El dijous era el primer dijous del mes, i per lo vist a Portland significa que es el dia en que les galeries d'art obren les portes al public i pots anar a xafardejar, veure copes de vi, etc... Va ser for$a interessant. Despres vam anar a un restaurant de sushi i en acabat a jugar a billar a una cerveseria on feien la seva propia cervesa. Per cert, moltes cerveseries a Portland fan les seves propies cerveses.

El divendres vaig tornar a anar a sopar i a fer uns beures per Portland, aquest cop amb l'Alex (un noi de BCN) i el Neal, un noi que treballa alla. La veritat es que vam acabar una mica beguts :P

I dissabte vaig agafar els vols cap a NYC. El primer a les 8 del mati de Portland a Chicago, i el segon cap a NYC. Una cosa que vaig aprendre es que per aterrar al JFK (l'aeroport principal) has de tenir paciencia, ja que normalment tenen retencions aerees i et pots passar com 20 minuts esperant a poder aterrar. 

Un cop vaig aterrar, vaig intentar saber a quin terminal devien estar l'Uri i la resta (el Dani, l'Ivonne i la Sandra) ja que aterraven despres que jo i aixi podiem anar junts fins a l'apartament. Pero mentres ho intentava averiguar, ells es van avan$ar i van arribar abans que jo, aixi que vaig ser l'ultim en arribar. Pero com tots vam arribar sencers i amb les maletes, no ens podem queixar!

Ara ens passarem 9 dies i nits a NYC i a partir del dia 18 agafarem un cotxe i anirem per la zona nord-est d'USA i sud-est de Canda. Que farem encara esta obert, pero esta clar que acabarem a Chicago. Ja anirem decidint que fem