1 d’agost del 2008

Les pilotes de softball no son toves...

Ahir vam jugar un altre partit de softball (com cada dimecres). I per tornar a la nostra costum, ens van tornar a fer un correctiu dels bons (em recorda als que l'Albert i jo li fotiem al Riera i al Curu quan estavem a la vall d'aran i a santcagat). Total, 22-3 i aixo que al final ens van donar peixet :D

Lo important, es que softball vol dir pilotava tova, pero ja us dic jo que tova no en te res. De moment ja m'he endut dos pilotades: una a les parts, que tot i que la pilota que em van passar anava super fluixa i des de pocs metres, em va agafar desprevingut (basicament m'estava girant) i va acertar de ple. Resumint, dolor extrem durant 2 minuts. Ahir, quan vaig batejar una pilota, anava corrent cap a la primera base, i un dels rivals per intentar eliminar-me va passar la pilota cap al defensor de la primera. Total, la trajectoria de la pilota i la meva tenien un punt en comu i vam arribar-hi els dos a la vegada :D

Pilotada al cap!! Lo bo es que quasi no em va fer mal i tothom estava super preocupat i alucinant que no m'hagues fet mal (tot i que m'ha sortit un bon nyanyo (quina gran paraula)). Lo millor es que si et toquen et donen una base extra, aixi que vaig poder avan$ar fins a segona i com que el seguent a batejar ho va fer be, vaig poder puntuar!!

Feliciteu-me! :P

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats :-)

Julio.

Anònim ha dit...

felicitats! :P

Anònim ha dit...

Mister!
Per fi he entrat al teu blog. Només amb 2 minuts mirant la pàgina veig que el tema curro apareix poc al contrari de viatges i sobretot el softball..... .Encara no saps qui sóc? Si et dic que encara tens cabells i que no t'has d'obessionar pel tema...segur que ja saps qui sóc!. Bones vacances i busca't una xinita que sinó et tocarà fer d'espelma de dues parelles!!!

Guillem ha dit...

Gracies per felicitar-me :D

Marc, nomes amb mister ja sabia que erets tu :D